Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~cwanykocur | użytkownik

imię i nazwisko adreszielona góra zarejestrowany26.01.2008 @21:55:29 ostatnio na stronie19.10.2012 @19:41:11

... tolerancyjny w swym niezłomnym politowaniu nad głupotą całego świata.


kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu5497351
digarty40 komentarze584 posty na forum6

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~shoex    14.09.2009 @19:13:57
dzieki
~Estranged    12.09.2009 @12:18:25
Hm.Dawno mnie na digarcie nie bylo, zalozylam nowe konto.
Ale dziękuję.
Wpadnij, jeżeli chcesz LadyInAMist.digart
~ESlol    03.06.2009 @23:20:51
croft pokłony do pasa, chacha
~ESlol    27.05.2009 @15:15:37
tombraider alllee klasa ;D
~EtanOlka    26.05.2009 @09:46:52
jaaaaaaa moje wózki zostaly w końcu docenione :D
_______
Niemcy ukradli mi kota
~EtanOlka    26.05.2009 @09:36:06
ano ^^
dzięki.
_______
Niemcy ukradli mi kota
~EtanOlka    26.05.2009 @09:20:57
się wie :D
_______
Niemcy ukradli mi kota
~KamSs    07.05.2009 @18:37:27
Nie. Bylam w naprawie powiedział mi gośc, ze mam odesłac do serwisu nikona bo to cos z elektronika ale tam bym czekala bardzo dlugo i nie wiem czy nie oplaca sie bardziej kupic nowy sprzet. ;]
_______
oceniłam ? oceń.
~plastyc    29.04.2009 @20:51:31
dzieki :D
~greenSHE    29.04.2009 @16:32:14
taaa dzięki aniołku xDDD
~PetshopGirl    29.04.2009 @14:11:25
miłego dnia
_______
Zapraszam http://www.petshopgirl.digart.pl
Facet myśli ch ujem, czuje głową, a serca nie używa wcale

'A WIESZ, ŻE PANORAMY ROBI SIĘ PIONOWO...?' xD
~dlugierzesy    24.04.2009 @09:55:04
dzięki
_______
if you want me, satisfy me...
~kyarii    22.04.2009 @12:38:31
jakoś tak wychodzi mi..
niebiesko. ^^
~kyarii    22.04.2009 @12:33:03
też wole zieleń.
~kyarii    22.04.2009 @12:29:27
chyba lubisz niebieski. (:
~gumi    12.03.2009 @13:54:22
hm..chodze na ceramike do zielonogorskiego domu harcerza..i tam powstaja moje prace..pozdrawiam
~lena1980    13.02.2009 @19:12:47
"Człowiek, który wydrapał słowo HUJ na ścianie,
przecież jest lepszym poetą od ciebie."
~pyziutek    05.02.2009 @17:14:10
dzięki i pozdrawiam sąsiada
_______
Querer es poder - zapamiętać proszę ; )
~EA1615    21.01.2009 @21:05:54
Dzięki, ty też masz bardzo ciekawe zdjęcia
Pozdrawiam
~robertzmarzlik    20.01.2009 @12:40:01
witam witam i przepraszam że rzadko zaglądam i rzadko się odzywam ale samo wysłanie pracki to dla mojego blueconnecta to za dużo :-/ zDolny Śląsk pozdrawia Zieloną Górę.
ostatnio edytowane: 2009-01-20 12:41:01
~DianaLis    15.01.2009 @06:56:43
.cóż.. mam zaległości w serialu, bo trzeci skończyłam na odcinku z zaćmieniem, części pierwszej
~DianaLis    14.01.2009 @07:08:10
.taaak.. gdy nie był w łuskach i nie skakał po ścianach jak jakiś spider man :D
.dzięki
~CharlotteReid    02.01.2009 @18:18:25
dziekuje za komentarz
~madzienka07    02.01.2009 @12:33:05
zgoda
~madzienka07    02.01.2009 @10:47:36
to jasne nad ich głowami tylko rozprasza a jak tego sie pozbedziesz to zostanie tylko to co trzeba i jest w tytule
1 2 3 4 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt